Tilaa julkaisuja
Tähdellä (*) merkatut kentät ovat pakollisia

Altener Aurinkoenergia esite (1998)

aurinkolampoaurinkosahko

Esitteet aurinkolämmöstä ja aurinkosähköstä on tuotettu kauppa ja teollisuusministeriön tukemana.

Esitteet on tilattavissa 25 kpl erissä yrityksille ja yhdistyksille.

Tilaa esitteitä

Aurinkoenergia kannattavaksi (2004)

Kustannusmuutos 300x163

Tämä paperi esittelee sidosryhmätyönä valmistellun ehdotuksen aurinkoenergiapolitiikan suuntaamiseksi kotitalouksia ja taloyhtiöitä kannustavaan suuntaan.

Lataa esite

Tämä WWW -opas antaa joitakin esimerkkejä “Aurinko-opas” kirjan sisällöstä.

Aurinko-oppaassa luodaan katsaus aurinkolämpötekniikkaan ja selvitetään pääpiirteittäin aurinkokeräinten liittäminen muuhun lämmitysjärjestelmään. Opas antaa perustietoa aurinkosähköstä ja siihen liittyvien järjestelmien toimivuudesta sekä esimerkkejä sovelluksista. Se opastaa lukijan yksinkertaisiin ratkaisuihin, mutta tarjoaa myös mahdollisuuden perehtyä asioihin syvällisemmin. Aurinko-opas on tarkoitettu niin ammattikorkeakoulujen tekniikan koulutusohjelmien oppilaille kuin kaikille aurinkoenergiasta kiinnostuneille.

Kirjan voi tilata tästä: AURINKO -OPPAAN TILAUS

aty1

Aurinko-opas – aurinkoenergiaa rakennuksiin (2008)

aurinkoopas1

Sisällysluettelo

Aurinko-opas toimitetaan postiennakolla hinta 45,90 €. Tilaus voi myös tehdä maksamalla 40 € ATY:n tilille. Yhdistyksen jäsenhinta on 30 € +toimituskulut 19 € kaikkiin lähetyksiin.

(kirja alv 10% + toimituskulut alv 24%)

Tilaa Aurinko-opas