SHC Logo 2015 500px 300x91
Istanbulissa 2.-4. joulukuuta järjestettävä Solar Heating and Cooling -konferenssi esittelee aurinkoenergian käyttöä rakentamisessa.

Konferenssin verkkosivujen mukaan Turkissa on Euroopan suurimmat aurinkolämpömarkkinat, ja Turkki tähtää aurinkoenergian avulla kestävämpään energiatalouteen. Konferenssissa on esillä paikallisia menestystarinoita, mutta myös kansainvälistä tutkimusta ja liiketoimintaa.

Konferenssiin on odotettavissa yli 300 osallistujaa organisaatioista ja yrityksistä maailmanlaajuisesti. Konferenssissa käsitellään laajasti aurinkoenergian haasteita, tulevaisuuden näkymiä, markkinoita sekä uusia innovaatioita.

Konferenssin verkkosivuilta löytyy lisätietoa tapahtumasta >>

Ilmoittautuminen konferenssiin on vielä auki >>

ESTIF:n vuosikokous konferenssin yhteydessä

ESTIF:n jäsenten vuotuinen kokoontuminen järjestetään SHC2015-konferenssin yhteydessä. Kokouksessa käsitellään muun muassa ESTIF:n strategiaa sekä haasteita ja mahdollisuuksia rakennusten lämmityksen ja viilennyksen saralla. Varsinainen ilmoittautumisaika kokoukseen on jo ohi, mutta osallistumismahdollisuutta kannattaa kysyä osoitteesta Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..